Liza Panait: „Afacerea mea nu ar putea să meargă mai departe fără oamenii mei”

DIGITAL CAMERABine v-am regăsit la emisiunea „Internetul ştie tot?„, unde şi astăzi, gazda emisiunii, Robert Tache, va pune din nou întrebarea celebră, şi anume ce nu ştie Internetul despre invitatul din această ediţie. Ne-am gândit să facem o bucurie doamnelor şi domnişoarelor, aşadar de această dată, ne mândrim că am adus-o la „Internetul ştie tot?” pe Liza Panait, designer de modă şi om de bussines. Şi nu am folosit cuvântul „mândru” la întamplare. Spunem asta deoarece invitata noastra acceptă rar să fie prezentă în cadrul emisiunilor de televiziune. Cu atât mai mare motivul nostru de mândrie dacă am reuşit s-o convingem sa vina şi la TV (TVH 2.0) dar în acelaşi timp şi la radio (HFM).

„Cel mai important pentru mine este să mă simt bine şi să vin astfel cu plăcere la o emisiune, nu că sunt eu pretenţioasă sau prea complicată, dar în general am nevoie să mă simt cât se poate de bine. De aceea accept atât de puţine invitaţii. Voi însă reuşiţi să mă faceţi să mă simt foarte bine”, ne laudă, sperăm noi pe bună dreptate, Liza Panait.

DIGITAL CAMERADeşi nu putem vorbi despre o prezenţă foarte mare a invitatei noastre în spaţiul virtual, Liza Panait are totuşi un site de prezentare a colecţiilor sale (lizapanait.ro), cât şi două pagini pe reţeaua Facebook. „N-am nimic în comun cu tehnica. Sunt la o vârstă la care memoria mea e foarte important să rămână activă. Nu ştiu să caut nimic pe internet, dar fac alte lucruri, ceea ce cred că poate fi considerată o compensare, în cazul în care cineva ar dori să-mi reproşeze ceva”, ne spune Liza Panait.

Despre perioada de debut în lumea modei, Liza Panait ne povesteşte greutăţile prin care a trecut la începutul afacerii, imediat după Revoluţie. „În anii comunismului, în anii aceia întunecaţi, chiar dacă nu am avut o viaţă rea, totul nu părea să aibă niciun sens. În anii ’90, am făcut o cerere să încep să-mi construiesc o afacere, însă în acel hăţiş birocratic aproape că nu puteai să faci nimic. Nu m-am lăsat, am avut mult curaj să fac ceea ce voiam să fac, aşa am reuşit să obţin prima autorizaţie de producţie din sectorul 2. Trebuie spus că producţia de haine este una dintre cele mai complicate şi grele afaceri, inclusiv din cauza dobânzilor bancare. N-a fost uşor deloc, n-aş putea spune nici astăzi că nu e complicat. Am făcut paşi mici, salturile nu mi s-au potrivit”, ne povesteşte Liza Panait despre începuturile sale în acest domeniu.

DIGITAL CAMERAÎn cazul în care sunteţi curioşi cum arată o zi din viaţa Lizei Panait, vă putem spune că munca este pe primul plan în activitatea invitatei noastre. „Eu la 7.30 sunt la Atelier şi închid cel mai devreme la ora 19.00. Foarte multe sâmbete le lucrez. Până la 40 de ani nu mi-am permis să plec în concediu, nu a fost o prioritate pentru mine. Afacerea mea nu ar putea să meargă mai departe fără oamenii mei. Cine spune „eu sunt cel mai important„, greşeşte. Eu sunt important dintr-un anumit punct de vedere, dar dacă n-aş avea oamenii alături de care să lucrez, n-aş fi nimic. Omul nu l-am privit ca pe o problemă ci ca pe o valoare„, spune Liza Panait, în cadrul emisiunii „Internetul ştie tot?”.

Chiar dacă începuturile au fost destul de dificile, dacă o întrebi pe invitata noastră ce ar face în cazul în care ar putea să o ia de la capăt, dacă s-ar ocupa din nou de modă, Liza Panait răspunde fără dubiu că tot în acest domeniu ar lucra cu cea mai mare plăcere. „N-aş face altceva, indiferent cât de greu a fost, este sau ar fi în domeniul meu. Oamenii sunt tentaţi în general să analizeze pragmatic şi să treacă în partea celalaltă, să lase pasiunea şi să aleaga partea financiară. Mă bucur că mi-am urmat pasiunea”, ne spune Liza Panait.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

