Catrinel Bejenariu: „Nu România e tristă, ci românii. Avem o ţară superbă, dar ne plângem cam mult”

Emisiunea „Internetul știe tot?” a revenit pe micile ecrane pentru a încerca din nou să afle cât de multe sau cât de puţine ştie Internetul despre invitaţii noştri. Şi dacă am scăpat de sfârşitul lumii, sau doar s-a amânat, cine ştie, iată-ne din nou în studioul HFM, dar şi la TVH 2.0, teferi şi nevătămaţi, dornici chiar să revenim la ce iubim cel mai mult pe lumea asta, adică la muzică. Ne-am gândit aşadar să invităm astăzi solista unei trupe de nu-jazz, electro-funk şi chill, poate singura de acest tip din România, prezentă la numeroase festivaluri de muzică şi cu un public extrem de fidel. Cu alte cuvinte, invitata de azi a lui Robert Tache este Catrinel Bejenariu, solista trupei „Butterflies in My Stomach„.

Actriţă de profesie, întâlnirea invitatei noastre cu formaţia BiMS a avut loc în 2011, atunci când doi membrii din vechea formulă au hotărât că drumurile lor nu mai coincid cu proiectul BiMS. Cu un simplu telefon, Catrinel a fost invitată să se alăture trupei, deoarece, aşa cum spuneau ceilalţi componenţi ai formaţiei, ea este „un artist bun şi un om frumos”. Primul concert a venit la doar câteva zile, în Budapesta. Trebuie neapărat să amintim că invitata noastră a colaborat pentru mai bine de 3 ani şi cu trupa „Urma„.

Ca de fiecare dată, începem prin a căuta numele invitatei noastre pe Google. Un lucru pe care şi Catrinel l-a făcut înainte să ajungă la emisiune. „Am vrut să văd, într-o formă oarecum narcisistă, trebuie să recunosc, cât de multe rezultate sunt cu mine, şi pot spune că mi-a plăcut să mă descopăr”, ne spune invitata noastră. În legătură cu agitaţia cotidiană de care aproape că nu putem scăpa, Catrinel ne povesteşte că „aşteaptă momentul în care o să se oprească electricitatea. S-a lucrat anul trecut, în toamnă, la linia electrică, au fost ore întregi fără curent, şi pot spune că am fost atât de fericită. E plăcut să fie atâta linişte”, spune invitata noastră.

Primul subiect pe care îl abordăm este trupa Butterflies in My Stomach, unde Catrinel Bejenariu a început să cânte din 2011. „Eu sunt o persoană foarte emotivă de felul meu, am emoţii înainte de fiecare concert, interviu sau eveniment. Aş putea să povestesc foarte multe despre trupă. E plăcut să lucrezi cu o trupă live, să lucrezi la piese noi, băieţii sunt o echipă foarte bine sudată. În momentul de faţă, avem câteva piese noi. Sper ca anul acesta să venim cu un nou album. Băieţii sunt foarte meticuloşi, eu sunt mai zvăpăiată de felul meu, însă sunt convinsă că vom reuşi să le facem o surpriză fanilor”, ne spune Catrinel Bejenariu, în emisiunea „Internetul știe tot?”.

Cât despre vara ce-a trecut… Toată o călătorie, în cel mai propriu sens al cuvintelor. După o călătorie în Franţa, la nunta surorii sale, Catrinel se hotărăşte să ajungă şi în Spania, apoi şi Italia. „Când pleci afară, cel mai lung drum e până la graniţă. România este o ţară superbă. La 16 ani am avut posibilitatea să plec în turul României pe motocicletă. Am văzut ţara, şi pot spune că e frumoasă. Nu România e tristă, ci românii. E o lene colectivă, totul e greu şi complicat”, e de părere Catrinel Bejenariu.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

