Dalia Puşcă: „Deşi par tupeistă, sunt de fapt emotivă”

Bine v-am găsit şi astăzi la o nouă ediţie a emisiunii „Internetul ştie tot?„, unde şi de această dată v-am pregătit un invitat deosebit, văzut şi cunoscut de la televizor, şi nu numai. Astfel, astăzi, la „Internetul ştie tot?„, la HFM dar şi la TVH 2.0, ca invitată a lui Robert Tache, a venit prezentatoarea TV, cântăreaţa, dar şi actriţa Octavia Dalia Puşcă.

Debutul său în televiziune l-a avut la vârsta de 18 ani, atunci când a prezentat emisiunea de divertisment „Trupa DP2”. Apoi, invitata noastră a continuat cu matinalul de la Antena 1, iar după aceea a ales să prezinte pentru nu mai puţin de 4 ani tot ce se întâmplă în actualitate, însă într-un alt trust, la ştirile postului Realitatea TV. Chiar şi asa, atunci când vine vorba despre ce i-ar plăcea să prezinte cel mai mult în cadrul unei producţii TV, Dalia Puşcă spune că oricând ar reveni în zona de divertisment: „Dacă m-ai pune să aleg între jurnal şi divertisment, fără să ezit aş alege-o pe a doua”.

Deşi nu putem vorbi despre un rol în filme, trebuie totuşi să recunoaştem şi să consemnăm că Dalia Puşcă a avut o contribuţie artistică pentru filmul de debut al lui Dan Chişu, mai exact „WebSiteStory„, peliculă în a cărei coloană sonoră se regăseşte piesa „Fără tine”, scrisă de Dalia Puşcă. „E o contribuţie mică în raport cu economia întregului film, însă m-am bucurat pentru această reuşită”, ne spune invitata noastră.

Despre începuturile carierei sale în televiziune dar şi în actorie, Dalia Puşcă ne povesteşte: „Am venit în Bucureşti, ca orice copil de 18 ani, la facultate, mai precis la Facultatea de Limbi Străine. Aveam şi dorinţa de a cânta, deoarece am fost prezentă la multe evenimente de acest gen încă de mică. Înainte să încep primul an universitar, ţin minte că mama m-a obligat aproape să merg la o preselecţie la TVR. Am fost acolo, trebuie să mărturisesc că nu voiam, chiar am vrut să o păcălesc pe mama… să-i spun c-am fost şi eu de fapt să nu merg… Am trecut prin selecţii, probe video… ideea e că m-au acceptat şi am început să mă pregătesc pentru ştiri, ne povesteşte Dalia Puşcă, în cadrul emisiunii „Internetul ştie tot?„.

Tot despre mama Daliei Puşcă vorbim în minutele următoare, când invitata noastră ne informează că de fapt trebuia să aibă numele de Dahlia, însa tatăl a uitat să adauge şi „h”-ul atunci când a realizat certificatul de naştere. Totul a început când mama Daliei, însărcinată fiind, citea foarte multe cărţi, iar numele i-a placut foarte mult dintr-un roman franţuzesc.

Şi cum poveştile sunt ca filele unei cărţi, adică multe, timpul ne anunţă că ne-am apropiat şi de finalul acestei ediţii a emisiunii „Internetul ştie tot?„, însă asta nu înainte să-i oferim invitatei noastre ultimul cuvânt: „Mi-ar plăcea să folosim mult mai bine toate aceste canale de propagare a informaţiilor (televiziunea – n.r.) pentru că sunt multe poveşti de aflat şi multe lucruri pe care le putem învăţa. Cred că oamenii, după Revoluţia Română, nu au înţeles ce înseamnă o societate civilă, ce înseamnă să ai idei şi să existe totuşi posibilitatea să mergi mai departe cu proiectul şi ideea ta”, ne spune Dalia Puşcă.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori, Cantareti, Jurnalisti și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

