Emil Mitrache: Nu am la bază nici măcar o oră de actorie. Sunt autodidact

Bun găsit vă spunem şi astăzi într-o nouă ediţie a emisiunii „Internetul ştie tot?„, atât pe undele radio, la HFM, cât şi la TVH 2.0, unde din nou avem plăcerea să vă aducem oameni interesanţi şi fireşte, să aflăm încă o dată răspunsul la întrebarea „Ce nu ştie internetul?”. Invitatul lui Robert Tache este actorul Emil Mitrache.

Este aproape imposibil să începem prezentarea invitatului nostru de astăzi fără să menţionăm serialul TV în care a jucat, şi de unde îl cunoaştem foarte bine, mai exact vorbim despre „La Bloc” (2002 – PRO TV), unde Emil Mitrache a devenit extrem de popular datorită personajului Americanu’.  Şi tot Emil Mitrache este cel care a jucat în serialele „Râdeţi cu oameni ca noi” (2002), „Gaşca” (2007), precum şi „Nimeni nu-i perfect” (2008).

Începem,  cum altfel, cu ce a însemnat rolul Americanu’. „Din primul sezon al serialul La Bloc eu nu am facut parte, însă fiind foarte bun prieten cu Dragoş Moştenescu, am creat un nou personaj. Unul care să aibă o anumită coloratură. Iniţial au vrut să mă denumească Blondu’, dar cum nu sunt blond, am ajuns la un consens: Americanu’!”, ne povesteşte invitatul nostru.

Ajutorul nostru de nădejde, internetul ne informează că Emil Mitrache este o personalitate marcantă a orasului Caracal (scrie şi pe wikipedia), alături de alte nume celebre precum Mihail Drumeş, Marius Bunescu sau chiar alături de senzaţionalul Dan Diaconescu. „M-am născut în Bucureşti, deoarece mama mea a fost nevoită să ajungă în Capitală din cauza unor complicaţii medicale, apoi după trei zile m-am întors din nou la Caracal”, ne explică Emil Mitrache.

Cât despre începuturile carierei sale de actor, trebuie să vă spunem că Emil Mitrache este absolvent al Politehnicii. „Eu nu am la bază nici măcar o oră de actorie. Sunt autodidact. Am terminat Tehnologia Construcţiilor de Maşini (TCM). În 1984 era mare bătaie la actorie. Am început cu chestiile artistice din şcoala generală. Din clasa a VI-a a venit un profesor de fizică care mi-a îndrumat paşii către o asemenea activitate. Profesorul conducea atunci o brigadă artistică, aveam multe spectacole. De la el am învăţat nişte texte, apoi am continuat şi în liceu. Aşa a început aventura mea cu actoria”, ne spune Emil Mitrache.

Mai în glumă, mai în serios, nu ne putem abţine să nu-l întrebăm pe Americanu’, dacă a fost în Statele Unite ale Americii sau măcar unde îşi face concediile. „Trebuie să recunosc că am câţiva prieteni acolo, dar regret că nu am ajuns în State până acum. Mi-aş dori să văd New York-ul şi Las Vegas-ul”, spune Emil Mitrache.

Însă istoria personală a lui Emil Mitrache este categoric una extrem de interesantă. Căci, desi politehnist prin formare şi actor prin vocaţie, la momentul potrivit şi culmea, pentru perioada potrivită, a fost proprietar de restaurant. „Făceam înainte pizza pentru oameni. De foarte multe ori vedeam priviri lungi şi auzeam… Băi! ce seamănă ăsta cu Americanu’… Mă duceam şi pe scuter să livrez pizza. Erau momente extraodinare, uneori oamenii nu ştiau cum să reacţioneze. Credeau că sunt la camera ascunsă sau aşa ceva. Dura puţin până când înţelegeau că eu eram acolo chiar pentru a le aduce pizza comandată. Atunci mă invitau şi în casă, mă pozam cu ei şi culmea, la final primeam şi şpagă”, ne povesteşte amuzat Emil Mitrache.

De la seriale, invitatul nostru a făcut deja câţiva paşi în zona teatrului. Emil Mitrache face parte din distribuţia piesei „Portret la minut”, scrisă de unul dintre cei mai buni prieteni ai săi, Dragoş Moştenescu, spectacol pe care îl puteţi vedea la Teatrul Tineretului WoW din București.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

