Marius Rădmănăştean: „În curând o să fiu tătic”

Încă o zi, tot de week-end, o nouă ediţie a emisiunii „Internetul ştie tot?”, evident tot la HFM şi bineînţeles moderată de acelaşi Robert Tache, ediţie în care vom încerca din nou să aflăm cât de multe cunoaşte internetul despre invitatul nostru de astăzi, Marius Rădmănăştean, pe care îl ştim de la aventura numită Şcoala Vedetelor.

Şi deşi am fi tentaţi să credem că  o persoană care a fost la Şcoala Vedetelor este şi doreşte să fie în centrul atenţiei, constatăm cu surprindere că prezenţa invitatului nostru pe internet este una destul de modestă. „Contul de Facebook l-am făcut după ce am stat o perioadă de timp în Statele Unite, era foarte popular acolo şi m-am decis să intru şi eu în această comunitate Facebook, înainte ca reţeaua de socializare să devină atât de cunoscută în România”, povesteşte Marius Rădmănăştean.

Născut la 11 ianuarie 1976, Marius Rădmănăştean este originar din Arad, şi a fost prezentator la mai multe posturi de televiziune, printre care putem aminti Naţional TV şi Prima TV. De asemenea, invitatul nostru este un mare pasionat şi de raliuri. „În 2006 pot spune că am ieşit pe un loc fruntaş alături de Andrei Duban într-o competiţie dedicată vedetelor. A fost foarte distractiv”, îşi aminteşte Marius Rădmănăştean.

Un capitol important din viaţa invitatului nostru este fără îndoială întâmplarea fericită  numită Şcoala Vedetelor, pusă la punct de către Televiziunea Publică. „A fost ceva extraordinar la vârsta pe care o aveam atunci. Fără îndoială este meritul lui Titus Munteanu. Eu n-am intrat de la început, am căzut la o preselecţie, însă am revenit, deoarece sunt mai încăpăţânat din fire, sunt Capricorn”, spune Marius Rădmănăştean.

Şi cum emisiunea „Internetul ştie tot?” aduce şi exclusivităţi, vă putem spune că invitatul nostru, Marius Rădmănăştean se pregătşte să facă un nou pas important în viaţa sa şi să devină tătic.

Revenind la pasiunile lui Marius, putem adăuga pe listă şi muzica. „Rămâne o pasiune constantă pentru mine. Am format trupa 2M. Iniţial am făcut proiectul pe calculator, însă apoi am căutat mai mulţi oameni pentru a face ceva cât se poate de serios. Totuşi ne-am lovit de aspectul comercial şi am decis să nu mai continuăm. Rămân cele zece piese cu care ne mândrim”, povesteşte Marius Rădmănăştean.

Şi dacă tot a venit vorba despre trupa 2M, le spunem celor ce au urmărit deja emisiunea la TV H 2.0 sau au intrat mulţumită paginii noastre de facebook direct pe blog că, în exclusivitate, în ediţia radio a emisiunii ce va fi difuzată pe data de 16 octombrie la HFM începând cu ora 12.00, veţi asculta, pe toată durata emisiunii, doar piese semnate 2M. Vă dorim audiţie plăcută.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Artisti, Cantareti și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

