Mihai Albu: „Creaţia este interiorul meu, redat într-o imagine”

O nouă zi, o nouă emisiune! În ediţia de astăzi a Internetul ştie tot?, arhitectura s-a îmbinat frumos cu moda, echilibrul creaţiei cu noutatea. Şi cine ar putea să fie mai reprezentativ pentru acest lucru dacă nu Mihai Albu, aşa numitul „arhitect de pantofi„?

Creatorul Mihai Albu a vorbit in studioul HFM despre liniile sale de creaţie. Acestea sunt linia de podium care „prezintă până unde se poate merge ca accesorii”, linia de lucru manual care vizează realizarea de modele unicat, personalizat pentru cliente şi mai există şi o linie mai puţin discutată, cea a produselor din magazine. „Femeile în general sunt fascinate de modelele de pe podium, deşi acestea nu sunt aşa uşor de purtat în viaţa de zi cu zi”.

Artistul Mihai Albu are şi o pagină oficială de Facebook. Iar poza cu accente olimpice nu putea să nu stârnească interes pentru echipa lui Robert Tache, motiv pentru care creatorul celor mai înalţi pantofi din lume a explicat: „am vrut să fie serioasă, dar nu m-am putut abţine să nu pun o poză haioasă”.

Creaţiile lui Mihai Albu sunt descrise, de către artist, ca „alipiri neobişnuite, deconstructive, reprezentate de îmbinări de texturi care par că nu se potrivesc, dar, în anumite proporţii, dau bine”.

Mihai Albu se descrie ca un tip glumeţ şi răbdător, ceea ce este foarte important în activitatea pe care o desfăşoară. Tot el ne-a mărturisit că „îmi place să am o lume paralelă şi de aceea creaţiile mele ies din tipicul cotidian”.

Arhitectul de pantofi a intrat şi în World Records Academy pentru cel mai înalt toc, de 31 de centimetri.  Cu toate acestea designerul marturiseşte că „nu sunt onorat să fiu plasat lângă cea mai mare plăcintă din lume şi cel mai lung cârnat, totuşi mi-a adus notorietate pe plan mondial. De asta sunt mândru!”.

Întrebat ce nu ştie Internetul depre el, Mihai Albu mărturiseşte că face sport frecvent. „Nu există săptămână fără să joc tenis şi asta de 45 de ani încoace. Plus că am o relație foarte specială cu fetița mea”.

Arhitectura îşi face simţită prezenţa şi în modul în care sunt realizaţi pantofii creatorului Mihai Albu. „Construcţia pantofului este foarte bine realizată, e o convenţie pe care nu o încalc niciodată”!

Galerie | Acest articol a fost publicat în Artisti și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

