Lucia Dumitrescu: „Am o mare tristeţe pentru faptul că maestrul Cornel Fugaru nu m-a văzut cântând împreună cu Monica Anghel”

O nouă ediţie a emisiunii Internetul ştie tot?, o nouă prezenţă plăcută în studioul HFM, un nou invitat pe care Robert Tache l-a descusut despre toate câte le-a descoperit despre el la un simplu search pe Google. Despre cine-i vorba? Despre binecunoscuta cântăreaţă Lucia Dumitrescu, o prezenţă încântatoare şi plină de energie pozitivă.

Prezenţa Luciei pe internet nu este în momentul acesta extrem de activă, dar „îmi propun să apar mai mult atât pe sticlă, cât şi pe internet, dar totul la momentul potrivit”. Sigur, cei mai mulţi dintre noi îşi amintesc de Lucia ca fiind una dintre participantele la competiţia Vocea României, în echipa lui Horia Brenciu, deşi acest lucru nu este menţionat în niciun fel pe site-ul oficial al artistei. Robert întreabă iar explicaţia nu întârzie să vină: „Am încercat la un moment dat să postez una din prestaţiile mele de la Vocea României, dar s-a şters… sunt unele spectacole, apariţii care au exclusivitate şi atunci nu mi se permite să public nimic despre ele într-un alt mediu decât cel controlat de organizatorii acelor manifestări”.

Şi dacă tot am pomenit de site-ul oficial, ne mai întoarcem o dată la el pentru că Lucia Dumitrescu e foarte fermă atunci când afirmă că „nu vreau să-mi angajez un PR doar ca să intru în rând cu lumea”. Din punctul ei de vedere un site oficial este prima carte de vizită pentru public, este nevoie de poze profesionale, informaţii şi ştiri actualizate etc.

ACTA – De ce DA şi de ce NU ?

DA – „Pentru că sunt de acord ca artiştii să fie plătiţi pentru munca lor!”.

NU – „Având în vedere situaţia financiară din ziua de astăzi, dacă toate materialele de pe internet ar fi cu plată, gradul de cultură ar scădea radical. Sunt de acord să dau materialele despre mine spre a fi puse pe internet, cine vrea să cumpere un CD cu mine o va face. În ziua de azi este un lux să ai un CD şi o carte”.

Se deschide o discuţie despre cancan-uri, barfe, răutăţi… iar Lucia ne declară destul de dezamăgită: „Lăsăm în urmă lucrurile foarte importante din viaţa noastră, uităm să privim aceste lucruri pentru că avem foarte multe bârfe în jur, iar acestea hrănesc urâtul, lucrurile false. În acest moment nu mai este atât de important ce realizează o vedetă prin munca sa, ci contează când, cu cine, unde. Şi e păcat…”.

Ce nu ştie internetul despre Lucia Dumitrescu? Iată ce am aflat noi!

„Am avut un concert în garajul Europa FM cu Monica Anghel şi trupa Cardinal. Am o mare tristeţe că nu a apucat să ne vadă cântând împreună maestrul Cornel Fugaru. Ştiu că i-ar fi plăcut foarte mult. Îmi pare foarte rău că nu i-am făcut această bucurie”.

Subiectul Eurovision: Elena Gheorghe – The balkan girls. N-avea cum Robert Tache să nu pomenească despre el în condiţiile în care picanteriile încă sunt pe net. Cancan-ul deja îl cunoaşteţi prea bine: s-a zvonit că Elena ar fi făcut playback şi că adevărata voce ar fi fost Lucia Dumitrescu, deşi întreaga poveste a plecat de la nedumerirea exprimată cu glas tare de către un jurnalist britanic, apărută ulterior în ziarul pentru care lucra, cum că, la cât a dansat, se miră că Elena Gheorghe a mai avut suflul necesar să cânte. De aici şi până la un nou scandal marca Eurovision n-a mai fost decât un pas. Lucia ne-a declarat doar atât: „Nu era cazul să fie atenţia pe mine, ci pe Elena şi pe dansatoare care făceau un adevărat show, d-aia am stat mai în spatele scenei. Mi-ar fi plăcut ca presa să se axeze mai mult pe faptul că noi am cântat bine şi că ar fi trebuit să luăm un loc mai bun, dar în chimb au ales să se concentreze pe bârfe”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Cantareti și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

