Andreea Răducan: „Reversul Medaliei – 360 de zile de cantonament pe an”

O nouă ediţie a emisiunii Internetul ştie tot?, o nouă ocazie pentru Robert Tache de a avea în studioul HFM un invitat de mare valoare. Este vorba de multipla campioană europeană, mondială şi olimpică, Andreea Răducan.

De fapt, dacă ar fi să fim corecţi până la capăt, înaintea enumerării de mai devreme, ar fi trebuit să adăugăm „fosta”. Căci între timp Andreea a devenit jurnalist sportiv, comentator în competiţiile de gimnastică şi nu în ultimul rând, scriitoare. Mai mult chiar, în momentul de faţă, Andreea Răducan se află într-un turneu de promovare a cărţii sale „Reversul medaliei„. Sportiva ne-a povestit cum a ajuns să scrie acest material: „Am o poveste de viaţă interesantă. Am constatat că oamenii au curiozităţi aşa că am zis să scriu o carte”.

Cum suntem într-o emisiune ce se numeşte Internetul ştie tot?, era normal să apară şi subiectul acesta în discuţiile cu invitata noastră care mărturiseşte: „mi se pare imposibil ca în vremurile astea să faci ceva şi să nu apară pe Internet”.

Andreea Răducan mărturiseşte că a avut şi are o relaţie bună cu presa. „Îmi doresc să apară informaţii despre proiectele mele. Nu am nimic de ascuns, dar sunt o tipă destul de discretă. Tot ea spune şi că există o consecinţă negativă a atenţiei care i se acordă unui sportiv: „presa influenţează un sportiv chiar dacă nu-şi dă seama”.

Robert Tache a încurajat-o pe invitata noastră să vorbească şi despre Jocurile Olimpice de la Sydney, din 2000. „Aş vrea ca oamenii să-şi amintească de reuşitele mele şi nu de incidentul când mi s-a luat medalia pentru că luasem un medicament de răceală”. Sportiva recunoaşte totuşi că acest incident a motivat-o să scrie cartea după ce s-a retras.

Inevitabil, discuţia a ajuns şi la subiectul carierei în gimnastică a Andreei Răducan. „Încrederea pe care ţi-o dă titlul olimpic şi faptul că auzi imnul îţi dă o putere extraordinară”. „Viaţa unui sportiv nu este roz. Se întâmplă, inevitabil, să vrei să renunţi. Important este să nu te descurajezi. Perioada în care poţi face performanţă este foarte scurtă”.

„Până la 17 ani reuşeam să păstrez un echilibru al greutăţii, dar după devenise destul de greu să-mi păstrez greutatea ideală pentru o performanţă bună”.

La întrebarea ce nu ştie Internetul despre tine Andreea Răducan mărturiseşte: „Îmi doresc ca în curând să-mi fac o familie”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Scriitori, Sportivi și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

