Andrei Tudor: „Ar trebui să existe mai multă armonie în lumea asta. Din păcate, este mai multă disonanţă”

Tocmai s-a terminat, la TVH 2.0, ediţia de azi a emisiunii Internetul ştie tot?, aşa că e momentul s-o continuăm pe blog. Căci invitatul lui Robert Tache în studioul HFM a fost Andrei Tudor. Pentru cei ce simt, poate, lejer, nevoia unor precizări, suntem gata să le facem şi să spunem că da, Andrei este fiul lui Ionel Tudor, şi din nou da, bunicul său a a făcut parte din Trio Grigoriu şi încă o dată da, foarte posibil ca încă de-acum Andrei să fie deja mai celebru decât tatăl său.

Andrei Tudor, autorul piesei “Pe-o margine de lume”, interpretată de Nico şi Vlad Miriţă şi care a reprezentat România la Eurovision Song Contest 2008, a primit Premiul Presei pentru cel mai bun compozitor din concurs. De altfel, anul 2008 a fost unul foarte încărcat pentru Andrei. Pentru că, pe lângă premii, a fost acuzat inclusiv de agresiune asupra unui jurnalist. Povestea, de-a dreptul halucinantă pentru cineva care-l cunoaşte pe Andrei Tudor, a arătat aşa: Printr-un comunicat remis de TVR, Andrei a aflat că „eu şi gaşca mea l-am bătut pe jurnalistul Sebastian Secan. Am încercat să găsesc numărul de telefon al individului, pana la urmă m-a sunat el şi l-am întrebat ce s-a întâmplat. Tot ce stiam era că a venit la  mine să mă felicite şi atât. De obicei cei care ies printre favoriţi atrag invidii şi scandaluri. Cred că s-a făcut un mare serviciu TVR-ului prin acest cancan”.

În 2010 îl regăsim din nou pe Andrei la Eurovision, de această dată alături de Paula Seling. Sigur, Robert Tache n-a ratat ocazia să se mire cum e posibil ca cineva care a trecut deja printr-un scandal Eurovision să se întoarcă în competiţia naţională. Aşa că a urmat firesc întrebarea… Cum de a revenit în competiţia naţională după ce în anul 2008 a fost târât în toate scandalurile pe care le generează Eurovisionul? „Din greşeală…” ne mărturiseşte el. „Am vrut să fac o piesă despre frumos, am rugat-o pe mama să-mi scrie versurile în limba engleză şi i-am trimis piesa Paulei chiar de ziua ei. I-a plăcut foarte mult şi a spus că vrea să participăm la Eurovision. Sunt un fan al vocei Paulei Seling. Eu nu am vrut iniţial pentru că am înţeles că orice s-ar fi întâmplat, în România lumea îşi bate joc de piese”.                                                                                                                                                                                                                            Şi despre Mihai Trăistariu, Andrei vorbeşte foarte frumos: „O voce extraordinar de personală şi unică.”

Întrebat ce nu ştie internetul despre el, acesta ne declară: „Când aveam 5-6 ani eram îndrăgostit de Marina Florea”. Mă rog, ale tinereţii valuri. Acum însă Andrei Tudor este un tătic fericit cu o relaţie extrem de frumoasă despre care vorbeşte oricând cu mare plăcere. Lucru pe care l-a făcut şi la noi în emisiune.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Compozitori și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

