Ioana Calotă: „Îmi place să am şi eu secretele mele. Fug de cancan-uri şi paparazzi”

Facem ce facem și aducem la Internetul știe tot?, în studioul HFM câte un actor, uneori mai tânăr, alteori mai experimentat dar întotdeauna cunoscut și mai ales interesant. De această dată, invitata lui Robert Tache a fost o actriță a teatrului Nottara, Ioana Calotă.

Acum, că actriță fiind și pe deasupra și fiica celebrei cântărețe de muzică populară Floarea Calotă, Ioana e prezentă pe internet, nu surprinde pe nimeni. Însă, și trebuie s-o spunem, de vreo câteva luni, de prin primăvară, Ioana Calotă a intrat în cercul select al bloggerilor, chestie pe care o puteți verifica, mai ales voi, doamnelor și domnișoarelor, intrând pe pagina   http://www.feminis.ro/profil/Ioana_Calota. Recomandarea merge mai ales către doamne și domnișoare pentru că Robert a încercat să citească postările, a și reușit într-o oarecare măsură însă a simțit destul de repede că nu se găsește totuși în publicul țintă al bloggeriței Ioana Calotă. Ne tot întrebăm… numele site-ului feminis.ro nu i-o fi dat nimic de înțeles? 😉

Eee… interesant e faptul că pe net nu toate informațiile pe care le descoperim despre Ioana sunt 100% corecte. De exemplu, pe Wikipedia, Ioana este prezentată ca actriță dar și ca interpretă de muzică populară, ceea ce, potrivit invitatei noastre, nu e tocmai adevărat: „Eu cânt ca o actriţă, nu ca o cântăreaţă. Mama şi-a dorit să fie actriţă, dar oamenii şi vremurile de atunci au determinat-o să rămână cântăreaţă de muzică populară. Probabil dorinţa de a juca teatru a avut-o şi când eu eram în pântece. Întotdeauna mi-am dorit să fiu actriţă şi nimic altceva”.

Cât despre radio, că tot suntem la radio, Ioana mărturisește că este îndrăgostită de el. De fapt, dacă i s-ar oferi ocazia, ar realiza emisiuni de radio: „La radio trebuie să-ţi anulezi înfăţişarea voit şi prin voce trebuie să spui tot. Până la urmă, radioul este cel mai intim, cel mai intens”.

Întrebată ce nu ştie internetul despre ea, Ioana Calotă răspunde tranșant:  „Îmi place să am şi eu secretele mele, fug de rup pământul de paparazzi şi cancan-uri. Caut să-mi fac, in fiecare zi, din fiecare moment pe care îl trăiesc, unul cât mai profund, mai cinstit, să nu mint, să nu MĂ mint, să trăiesc clipa”.

Nu puteam să nu ne îndreptăm atenția către cariera ei în teatru: „Dacă joci fără emoţii, publicul simte şi zice «a, a venit la serviciu». Eu nu merg la teatru ca la serviciu”.

Ioana Calotă a fost, pe parcursul întregii emisiuni o prezenţă încântătoare, şarmantă, «o zâmbăreaţă  de când a păşit la noi în radio»… după cum bine spunea Robert! Și sperăm că așa au simțit și cei care au urmărit emisiunea la tv, dar și cei care vor asculta mâine ediția de la radio.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori, Bloggeri și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

