Andrei Teaşcă: „Noi rupem în fiecare zi, pentru spectator, câte puţin din sufletul nostru”

Încă o dată, emisiunea Internetul ştie tot? a făcut o incursiune în lumea magiei, aşa că în studioul HFM ca invitat al lui Robert Tache a sosit Andrei Teaşcă, actor şi magician român, care, după mai bine de 10 ani petrecuţi în străinătate, s-a întors în România pentru a demara un proiect de promovare a magiei, deşi poate corect ar fi să spunem a artei magiei.

Andrei Teaşcă ne-a dezvăluit cum la numai 10 ani, datorită mediului în care lucra tatăl său (regie de teatru şi televiziune), a întâlnit oameni mari, actori de primă mărime, întâlniri care şi-au pus amprenta asupra sa şi asupra dezvoltării sale ulterioare. „Am jucat într-un film cu Amza Pellea, iar acesta spre uimirea mea, mă trata ca pe un om de vârsta lui, vorbea cu mine cum vorbea şi cu ceilalţi actori din film”.

Cât despre internet… ei bine aici lucrurile devin puţin mai complicate căci, deşi îi recunoaşte utilitatea ba chiar îl şi foloseşte din greu pentru promovare, Andrei spune că „din punctul meu de vedere internetul distruge omul”.

Puţini ştiu, deşi el n-a făcut niciodată un secret din asta, că Andrei este şi actor, ba chiar unul cu acte în regulă în condiţiile în care a şi absolvit UNATC-ul. Însă „bătălia” pentru diplomă a început cu două înfrângeri consecutive, fix la admitere, reuşind să devină student al Facultăţii abia din a treia încercare.

Şi ne-am întors cu discuţia la Internet… mai bine zis la ce nu ştie netul despre el: „Internetul nu ştie că în spate există o muncă enormă şi un consum mare de energie. Internetul este rece, o formă de manipulare. Noi rupem în fiecare zi pentru spectatori din sufletul nostru . Asta n-o să putem s-o transmitem niciodată pe internet”

„Nu-mi mai amintesc primul truc pe care l-am învăţat însă, dacă tot vorbim de poveşti de început, ei bine, la un moment dat am învăţat cum e să dai bani aiurea. Am cumparat o dată, atunci când am decis să aduc magia în spectacolele de teatru pe care le făceam, o valiză plină de trucuri. Abia acasă am constatat că erau trucuri de folosit la masă şi nu pe scenă. Cel mai greu truc mi se pare cel de manipulare a publicului, trebuie să ştii psihologie”.

De fapt, invitatul nostru de astăzi a găsit calea perfectă între teatru şi magie. Simplu, povestea pe care el a inventat-o şi o oferă se numeşte Teatrul de Magie.

A fost o ediţie în care parte dintre secretele lui Andrei Teaşcă au fost dezvăluite. Restul, vorba artistului, este magie!

Galerie | Acest articol a fost publicat în Artisti și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

