Victor Yila: „Este o greşeală să plecăm din România. Aici avem de toate”

Ceea ce e poate cel mai interesant la emisiunea noastră e faptul că avem ocazia, practic în fiecare zi, s-o luăm de la capăt. Tot ce avem de făcut este să aducem în studioul HFM un invitat şi să-l „asmuţim” pe Robert Tache cu întrebările asupra lui şi gata, ne-am învârtit de o nouă ediţie a emisiunii. Şi pentru că am respectat întru-totul aceste condiţii, a fost limpede că eram pregătiţi să punem din nou întrebarea ce ne-a făcut aproape celebri(sic!) „Internetul ştie tot?” următorului nostru invitat, Victor Yila.

Actor, cântăreţ, profesor la Facultatea de Construcţii din Bucureşti. Aşa, pe scurt, ca să ştim cu cine stăm de vorbă. Poate că dintre toate, chestia cu profesoratul este cea care îi va face pe mulţi să ridice din sprâncene: „Predau franceză dar am ajuns să predau şi Competenţă de comunicare şi inginerie mecanică. Am ales să lucrez la Facultatea de Construcţii pentru că lucrând la stat nu mă plăteşte la negru :)”.

E genul de profesor nonconformist, aşa că nu miră pe nimeni că la cursurile lui vin şi oameni care n-au nicio legătură cu Facultatea de Construcţii, doar din plăcerea de a-l asculta. „Îmi place să predau, mă înţeleg foarte bine cu studenţii, cu majoritatea ies la o terasă, la fotbal”.

Şi din nou, deşi Victor Yila face parte din Naţionala de Fotbal a Artiştilor, nu fotbalul este sportul care îl face să renunţe aproape la orice, doar ca să joace o partidă. Petanque este jocul pentru care invitatul lui Robert ar renunţa la orice: o oră de repetiţie sau un curs la facultate – „Am mereu la mine cel puţin 100 de bile, că poate cineva vrea să joace. Acest sport a devenit aproape o boală. Am reprezentat România la Budapesta cu un prieten unde am ocupat locul 3. Vrem să facem cunoscut acest joc şi în România, tocmai de aceea port mereu cu mine în maşină bile… în cazul în care cineva este interesat de acest joc”.

Întrebat ce nu ştie internetul despre el, Victor Yila spune: „Nu ştie că eu am videoclipuri la multe dintre piesele mele”.

Cum a ajuns invitatul nostru în România? Ei bine rezumatul este foarte haios: „Am vrut să scap de sub tutela tatălui meu aşa că, după prima facultate făcută la Paris, am hotărât să plec cât mai departe de tata. Şi aşa a început căutarea: China-prea departe, apoi m-am gândit la Rusia- mai dificil, şi într-un final, ca să fac exact pe dos faţă de ce-şi dorea tatăl meu, în loc de Ungaria am ales România”.

Referitor la Grupul Vouă: „Batem ţara în lung şi-n lat şi suntem în fiecare joi într-un local din Bucureşti. Lumea ştie unde să ne găsească”. Anul acesta, în noiembrie, Victor împlineşte 10 ani de când face parte din grup. Mulţi înainte!!! Şi încă ceva: din toamnă Grupul Vouă revine pe micile ecrane la o televiziune definită de invitatul nostru cu adevărat mare. Abia aşteptăm să vedem noul proiect semnat Grupul Vouă!

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

