Gigi Ghinea: „Scopul cărţilor mele este să îi fac pe oameni să se trezească şi să realizeze că pot decide pentru viaţa lor”

Am început această săptămână cum nu se poate mai bine şi după cum v-am obișnuit, v-am adus în studioul HFM un invitat care să vă transmită ceva mai presus de cuvinte. Psihologul Georgeta Ghinea, pardon, Gigi Ghinea a acceptat invitaţia de a veni la emisiunea Internetul știe tot? pentru a îmbogăţi lista noastră de oameni care au reuşit prin munca şi devotamentul lor să „mişte” ceva în România.

Psiholog, licenţiată în psihologie, absolventă de master în psihoterapie analitică (Carl Gustav Jung), membru fondator al Asociaţiei de psihoterapii scurte orientate pe soluţie, membru al Asociaţiei psihologilor din România – sunt doar câteva dintre titlurile pe care, la o adică, le poate aduce în prim plan Gigi Ghinea atunci când vine vorba de activitatea ei.

„Nu sunt foarte activă pe internet dar mi-am propus şi m-am educat să scriu doar atunci când simt că trebuie să spun ceva care să nu mă ajute doar pe mine”, îi spune Gigi lui Robert Tache când acesta începe s-o întrebe despre relația ei cu internetul.

„Cu ceva vreme în urmă m-aţi văzut prezentă în tot felul de emisiuni comentând mai multe subiecte facile, mondene. Am renunţat la astfel de apariţii, de fapt am reuşit să  îmi depăşesc ego-ul meu. Şi este mai important să fiu un model fără să-mi propun, pentru că atunci când îţi propui să fi model având tot felul de apariţii televizate… falsifici”.

„Omul este foarte deformat şi există oameni care doar critică. Aceştia de fapt se critică doar pe ei, nu sunt împăcaţi cu ei înşişi şi atunci, în defectele celorlalți, își văd de fapt propriile defecte”.

„Am stat departe de internet. Beneficiile lispei de lumea virtuală au fost: bucuria de a citi, de a mă întâlni cu prietenii, de a dezbate literatură, teatru, film…”.

Întorcându-se la povestea cu ego-ul, Gigi subliniază: „noi gândim şi judecăm prea mult”!

Cât despre cele două cărți ce-i poartă semnătura, Iubirea care vindecă și Cum m-am vindecat de nefericire, nu s-au născut decât din prea-plinul ei și cu o singură dorință: de a-i ajuta și pe alții să treacă de momentele de cumpănă apărute în viața lor.

Întrebată ce nu ştie internetul despre domnia sa, Gigi Ghinea ne răspunde: „Vai, mai bine mă întrebi ce nu ştiu eu despre internet pentru că am observat că de fapt internetul ştie cam multe despre mine”! Sigur, chestia asta n-a aflat-o decât mulțumită prezenței în emisiune ;).

Galerie | Acest articol a fost publicat în Psihologi, Scriitori și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

