Nicola: „Minunile vin, dar mai trebuie să faci şi tu ceva”

Încercăm şi astăzi să aflăm din nou dacă internetul ştie sau nu totul, de această dată din lumea mare a muzicii româneşti. Căci invitaţii lui Robert Tache, adică aceia care au luat loc în studioul HFM, au fost Letta Nicole şi Steve Crow. Pardon. Hai să revenim la numele româneşti ale celor doi invitaţi, adică Nicola şi Ştefan Corbu.

„Aveam vreo 11-12 ani, eu fiind mare microbistă… trimiteam scrisori la o publicaţie… nu mai ştiu cum se numea… şi semnam sub numele de Agnetha, în special pentru că eram fană ABBA. În şcoala generală jucam fotbal cu Marcel Răducanu„. Sigur, excluzând faza cu „semnam sub numele de Agnetha„, ai putea crede că-i mărturisirea lui Ştefan. Nimic mai neadevărat. Nicola a avut o perioadă bună a vieţii ei în care a fost foarte băieţoasă. E bine totuşi că perioada asta coincide în mod fericit cu perioada copilăriei ;).

American Dream…

„Colaborarea mea cu Ştefan a început la in primele luni ale anului 2004, când cei de la casa de discuri unde eram atunci mi-au spus că este cazul să îmi fac un band… «Nicola & Band». Prima ieşire a fost în Statele Unite ale Americii. Mi s-au înmuiat picioarele când am ajuns acolo”.

„Niciodată nu am acceptat să particip la vreun turneu unde trebuie să cânţi în restaurante şi unde te pot vedea doar 4-5 persoane. Am preferat să aştept o altă oportunitate pentru a cânta cum îmi place cu adevărat. Cu toate că am avut parte de mici pripeţii. La check-in în New York doar pe mine m-au controlat, băieţii n-au avut nici o treabă… La spectacol am avut şi o mică ceartă cu sunetistul lor, nu mă credea când îi spuneam că trăiesc în România deoarece eram îmbrăcată pe modelul lor… şi a ieşi puţin cu scântei  :))”.

În 2007 Nicola îşi mai trecea în palmares o victorie… americană, de această dată pe undele radio din Arizona. „E ceva pentru un artist român să ajungă să fie difuzat în State, mai ales dacă vorbim de anul 2007”, ne povesteşte Nicola. „De astfel, trebuie s-o spun, realizatorul unei emisiuni de la postul ăla de radio mi-a cerut piesa. Iniţial am crezut că e vorba de unul care voia piesa fără s-o cumpere şi mi-am zis ok. Dar după aceea mi-a zis unprieten că m-a auzit la radio acolo”.

„Am slăbit 10 kg şi nu în 3 luni. Nu am mai apărut pe scenă, eu când nu apar nu vreau să mai dau nici o informaţie despre mine. Şi când am apărut… toată lumea era şocată… vai am slăbit… iar întrebarea de bază era «eşti îndrăgostită?»”.

Apropo de ce nu ştie netul despre Nicola şi Ştefan Corbu: „Deşi s-a mai scris în presă de mai multe ori… NU suntem împreună. Lumea nu prea înţelege că poate exista o prietenie adevărată între un bărbat şi o femeie”.

Spre final de emisiune, Nicola ne-a povestit despre un proiect al unul clip pentru care are nevoie de poze, cât mai multe poze ale fanilor ei. Cei de pe Facebook au trimis deja poze însă proiectul este încă în lucru. Aşa că şi prin intermediul emisiunii Internetul ştie tot? Nicola şi Ştefan Corbu lansează invitaţia către toţi cei interesaţi să trimită poze pe adresa de mail bemyfriendever@gmail.com.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Cantareti și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

