Tavi Colen: „Primul gând pe care îl am dimineaţa este să iau chitara şi să cânt… să compun în grădină”

Salutare dragi prieteni! Daţi-ne voie să vă prezentăm următorul nostru invitat! Tavi Colen! O prezenţă îndragită de noi toţi, un om care ne-a dăruit melodii ce ne-au  rămas aproape de suflet şi care, pe deasupra mai posedă şi o voce de aur.

Trebuie să îi mulţumim încă o dată lui Tavi pentru că a acceptat invitaţia la emisiunea Internetul ştie tot? şi că special pentru această ediţie a renunţat la barbă, el având un eveniment nefericit în familie. Mulţumim Tavi!

Despre prezenţa invitatului nostru pe net, acesta ne dezvăluie o întreagă poveste legată de contul lui de Facebook: „Sunt destul de prezent pe net, dar îmi petrec foarte mult timp pe Facebokul pentru că acolo am cei mai mulţi prieteni, în special străini. Românii aflau despre mine mai uşor, de la ştiri, spectacole… Dar, la momentul scandalului (cel cu Alin Oprea) pagina mea personală de Facebook a fost închisă. Cineva m-a denunţat cum că eu nu sunt Tavi Colen, iar cei de la reţeaua de socializare mi-au închis contul. A urmat apoi o muncă de cel puţin o lună de zile pentru a-mi recupera contul. Le-am trimis cerere, copie de  buletin, poze din concerte, premii câştigate… muncă de lămuruire. Într-un final am reuşit, bine… a trebuit să foloses numele din buletin : Silviu Octavian Călugăru. M-au lăsat totuşi să trec în paranteză Tavi Colen„.


Tavi
ne-a făcut şi un mic rezumat al despărţirii sale de trupa Talisman. Ideea este că „nu am plecat de bine” , dar ce contează pentru noi, pentru că în studioul HFM nu vrem să aducem scandaluri, este faptul că ACUM îi este bine! Felicitări Tavi!

A avut parte şi de o surpriză foarte plăcută zilele trecute, ştiţi… când „micul Paris” a devenit „micul Madrid” sau şi mai micuţul Bilbao. Mă rog, când Capitala noastră a fost „lovită” de mareea spaniolă. Tavi se plimba prin centrul vechi, când un spaniol l-a recunoscut „un gran cantante!!!„. De acolo a început nebunia şi toată lumea a vrut să facă poze cu el, să cânte şi bineînţeles erau curioşi cu ce echipă ţine Tavi.

Iată ce mai aflăm despre Tavi: „Eu nu mă duc să fac doar scufundări, îmi place să vânez sub apă, apoi îl prepar şi bineînţeles îl mănânc. Niciodată singur ci împreună cu prietenii mei”. Cât despre toate celelalte lucruri rămase nespuse… la următoarea ediţie în care Tavi Colen va poposi in studioul HFM. Căci se va întâmpla :-).

Galerie | Acest articol a fost publicat în Artisti, Cantareti și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

