Lidia Fecioru: „Noi suntem rodul gândirii noastre”

Iată dragi prieteni că, după o serie lungă şi frumoasă de emisiuni unde aţi avut ocazia să cunoaşteţi mai bine personalităţi din domenii cum ar fi teatru, muzică, politică, jurnalism, sport şi aşa mai departe… de aceată dată am avut onoarea să vă prezentăm un bioenergoterapeut, dar şi clarvăzător Căci cea care a acceptat invitaţia lui Robert Tache la Internetul ştie tot? şi a luat loc în studioul HFM este binecunoscuta vindecătoare cu har, Lidia Fecioru.

Prezenţa invitatei noastre pe internet este una destul de activă: un blog şi 2 pagini de Facebook.

Noi suntem rodul gândirii noastre, important este să ştim ce vrem„.

Medic legist (în Moldova), bibliotecară şi director de Casă de Cultură: sunt doar 3 dintre multele domenii în care a activat Lidia Fecioru.  După ce a terminat şcoala profesională a urmat Şcoala de Arte, ca apoi să urmeze cursurile Facultăţii de Medicină. Trebuie specificat faptul că până la facultate, invitata noastră a avut o pasiune… mai puţin obişnuită pentru o femeie: „vroiam să ma fac tractoristă”. Dar şi actriţă, am mai adăuga noi, doar aşa, de dragul adevărului istoric 😉

Invitata noastră crede în vieţile anterioare… lucru ce o face să afirme, fără să clipească faptul că, în ultimele 3 a profesat în domeniul bioenergetic „şi de aia tot ce citesc acum în cărti îmi lasă senzaţia că nu aflu nimic nou, de fapt mi se pare că citesc despre ceva ce am facut deja… ca într-un jurnal”.

„Înainte eram foarte rea, răzbunătoare, geloasă, dar la un moment dat mi-am întâlnit sufletul pereche… şi am învăţat să iert, să tolerez…”.

Întrebată ce nu ştie internetul despre ea, Lidia Fecioru se destăinuie: „Nu ştie cu ce parfum mă dau, nu ştie ce culoare au ochii mei şi nu stie pe cine iubesc. Nu vă pot dezvălui numele, dar vă pot spune atât: nu este din România, este străin. Am zis să încerc şi altceva… şi am observat că există un alt fel de respect pentru femei din partea unui străin”. Fire iscoditoare, Robert vrea să ştie: şi dacă omul pleacă, Lidia Fecioru ce face? „Pleacă şi ea” răspunde aceasta râzând!

Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Lidia Fecioru: „Noi suntem rodul gândirii noastre”

  1. curca violeta zice:

    D-na Lidia Fecioru este intradevar un om care merita multe stie foarte multe lucruri legate de viata,o apreciez foarte mult .As dori sa pot lua legatura cu dansa.Multumesc!

  2. Stancu Manuela zice:

    aveti perfecta dreptate despre respectul strainilor pentru FEMEIE ….eu dupa 24 ani de casnicie aici in tara m-am despartit si am cunoscut apoi un barbat englez cu care vreau sa ma casatoresc ….nu credeam vreodata sa fac asta …………….sincer !!! Felicitari pentru relatia d-vooastra si multa fericire va doresc !!! Ema .

  3. cum pot si eu ajunge o persoana atat de puternica ???

  4. doresc sa o cunosc pe doamna Livia,o apreciez f.mult in tara,Cluj,Tg.Mures o sa ajunga?
    maftei_tania@yahoo.com

Lasă un răspuns

