Leonard Iozefini: „Când e să fie ceva al tău, este al tău!”

Începem emisiunea de azi cu un invitat care s-a dedicat magiei nu mai puţin de 27 de ani: Leonard Iozefini. Şi de această dată, aşa cum v-am obişnuit, încercăm să aflăm de la invitatul nostru ce nu ştie internetul despre el. Fireşte, dacă toate conexiunile şi calculatoarele vor funcţiona.

Încă de la început, Leonard ne spune despre „moda” mai mult sau mai puţin benefică pe care mulţi iluzionişti au adoptat-o în legătură cu numele, şi mai exact terminaţia „-ini„: „În proporţie de 90% magicienii au apelat la toate numele care se termină cu -ini. Moda copiatului a început demult”, ne spune direct Leonard Iozefini.

Săgetător ca zodie, invitatul nostru are o părere foarte clar construită şi despre internet: „Există pe Facebook un cont cu numele meu, însă nu îmi aparţine. Nu sunt adeptul acestui instrument, mi se pare o chestie tinerească”, zice Leonard.

Despre cât de mult se câştigă din această meserie, de magician, Leonard Iozefini declară că nu e o meserie care să te îmbogăţească, dar totuşi te ajută să trăieşti decent. „Nu mi-am dorit foarte mult niciodată”, ne spune el.

Chiar dacă a primit şi critici, şi nu dintre cele mai uşoare, Leonard Iozefini spune despre el că „Nu sunt un tip rău, ci chiar sufletist”.

Şi nu puteam să avem invitat un magician fără să beneficiem şi de o scamatorie. După doar o singură suflare, în timp ce ne prezenta cartea, Leonard ne arată paginile cărţii având doar Aşi de pică.

Şi de la magie, trecem la realitate, cel puţin aşa ne zice Leonard Iozefini, deşi noi avem unele îndoieli. Mare pescar, Leonard ne povesteşte de o captură demnă de toată lauda: un somn de aproape 100 de kilograme. Sigur a fost o magie la mijloc. „M-a luat tremuratul când i-am văzut coada. Mi-a luat 5 minute să mă calmez ulterior”, povesteşte Leonard.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Artisti și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

