Alina Manole: „Totul e să te joci mult… să redevii copil”

Încă o prezenţă feminină din lumea folk-ului şi-a făcut apariţia în studioul HFM 2.0 spre plăcerea noastră şi a iubitorilor de acest gen. De fapt, ca să fim oneşti până la capăt, invitata noastră este Alina Manole, singura cântăreaţă de folk-jazz din România.

Ediţia de astăzi a debutat în forţă şi mai exact cu zâmbetul pe buze. La o primă privire aruncată pe Wikipedia, Alina spune „Fir-ar să fie, trebuie să schimb anul naşterii… să nu ştie netul chiar atât de multe”.

„Sunt un blogger activ, folosesc şi Facebook şi Twitter”.

De unde pasiunea asta pentru buburuze?

„Cu buburuzele am o obligaţie. Am prieteni şi fani care mi-au spus că am făcut melodii cu greiere, cu cărăbuş… acum trebuie să fac şi cu buburuze… buburuzele râd în bubuline :-)”.

„Sunt scorpie rău când vine vorba de mine. Social da, sunt ok, dar pe mine mă tratez cu critici… zic eu constructive”.

„Cel mai mare şoc pentru mine a fost când am primit premiul Fundației Nicu Alifantis. Am fost invitată la Brăila pentru un recital, eu cântam în prima zi, dar mi s-a spus că va trebui să stau toate cele 3 zile. Mi s-a părut un gest frumos din partea organizatorilor, mai ales că  în ultima zi trebuia să înmânez şi eu un premiu. Şi m-am trezit pe scenă când Nicu Alifantis a spus «şi căştigătorul premiului Fundației Nicu Alifantis este… Alina Manole!» Nu am ştiut cum să reacţionez, am fost şocată şi aveam o privire din aia tâmpă… tremur numai când îmi reamintesc”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Artisti, Cantareti și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

