Ionuţ Georgescu: „La nici 4 ani, îmi păcăleam colegii că ştiu să citesc. De fapt, reţineam fiecare pagină din revistele cu benzi desenate”

Uite o nouă direcţie în care emisiunea Internetul ştie tot? realizată de Robert Tache a decis s-o apuce, măcar şi pentru o ediţie. Căci în studioul HFM a luat loc un invitat care nu se găseşte în lumina reflectoarelor şi nici nu prea îşi doreşte asta, nu e ajuns la vârsta care să-i permită să spună „Pe vremea mea…” dar cu toate astea şi-a trecut deja în palmares câteva realizări la care alţii nici măcar nu îndrăznesc să viseze.

Chiar dacă în general îţi trebuie câţiva ani să ajungi tot mai sus, invitatul nostru de astăzi ne-a demonstrat că se poate şi altfel: are acreditare de jurnalist de la vârsta de 15 ani, a realizat pe la 17 ani un site de baschet, primul din România, ulterior a devenit ofiţer de presă la un club sportiv la care, nu mulţi ani mai târziu, a ajuns să fie preşedinte executiv. Numele lui: Ionuţ Georgescu. Numele clubului? Poate cel mai cunoscut din România atunci când vine vorba despre baschet: CSU Asesoft.

Deşi poate părea lipsit de modestie, considerăm că Ionuţ Georgescu spune doar adevărul când ne declară: „De mic am fost mare, şi acum mi-am dat şi barba jos”.

Povestea continuă cu aducerea aminte a momentelor din tinereţe, de la 15 ani mai exact, când nu de puţine ori era dat afară de la conferinţe. „Mă dădeau afară de la conferinţe, deoarece nimeni nu credea că sunt acolo ca să scriu despre un subiect. Totul pe la 15 ani”, ne zice Ionuţ.

Despre momentul în care a devenit preşedinte al clubului sportiv de baschet CSU Asesoft, la doar 21 ani, Ionuţ Georgescu nu-şi ascunde siguranţa de sine. „Este o mare responsabilitate. Trebuia să-mi demonstrez mai întâi mie că sunt capabil, lucru care nu a durat foare mult, deoarece posed o mare încredere în propriile forţe. Apoi a trebuit să le demonstrez celorlalţi că sunt capabil de organizare, coordonare şi rezultate bune”, ne declară Ionuţ Georgescu.

Pe lângă pasiunea pentru sport, invitatul nostru îşi descrie şi pasiunea pentru presa scrisă. „M-a atras această parte a presei. Citeam cărţile lui Ioan Chirilă. Sunam la emisiuni locale, căştigam mai toate premiile de la radio. I-am dat un e-mail lui Cătălin Tolontan şi l-am rugat să mă îndrume pentru că voiam să încep să colaborez. M-a îndrumat către un ziar local. Am ajuns la FairPlay de Prahova”.

„Cred că un tânăr liceean trebuie să aibă si alternative, pe lângă şcoală. Fie că e vorba de sport, un part-time, dar mai ales o pasiune”, declară Ionut Georgescu, care, în timpul liceului scria sub pseudonimul „Ionuţ Ionuţ”, pentru a nu fi recunoscut de către colegi. „În cei patru ani de liceu, datorită sau din cauza (cum spun cei învinuiţi de articolele mele) s-au schimbat vreo patru directori, «a căzut» un deputat”.

„Când eram micuţ, pe la vreo trei ani jumătate, mamaia îmi citea poezii pe care le reţineam imediat. La fel se întâmpla şi cu revistele cu benzi desenate, eu în perioada aceea fiind şi într-o trupă de teatru. Ştiam textul şi îmi păcăleam colegii că ştiu să citesc. De fapt, reţineam fiecare pagină din revistele cu benzi desenate”, ne spune Ionuţ Georgescu în legătură cu ce nu ştie internetul.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Sportivi și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ionuţ Georgescu: „La nici 4 ani, îmi păcăleam colegii că ştiu să citesc. De fapt, reţineam fiecare pagină din revistele cu benzi desenate”

  1. crisuadi zice:

    Asa . Si care-i faza cu Ionut Georgescu ? ?

    • Pai noi credem ca merita sa fie promovat. Cinstit, nu e impresionant faptul ca este cel mai tanar presedinte de club de baschet din Europa? Ba mai mult, e al doilea (avand criteriu varsta) din lume.

      • crisuadi zice:

        Da , e ok .Sigur ca trebuie promovat , am crezut ca mai e ceva interesant de spus in legatura cu biografia lui 🙂 Inafara de faptele remarcabile , care il recomanda…

Lasă un răspuns

