Marius Bodochi: „Important este să spunem foarte cinstit o poveste”

Ediţia asta a fost una de excepţie, dar şi de înaltă ţinută în condiţiile în care în care cel care a luat loc în studioul HFM ca invitat în emisiunea Internetul ştie tot? este unul dintre cei mai interesanţi actori români, şi l-am numit aici pe Marius Bodochi!

Ocazia a fost una numai bună să-l cunoaştem ceva mai bine pe Regele din Regele moare. Prezenta pe Internet? Ca s-o definim noi, sporadică şi numai la nevoie. Cum o defineşte domnul Bodochi? „Blog-ul meu este realizat de către «prietenii mei on-line», profilul de Facebook nu este al meu, este al vărului meu… care are acelaşi nume. Mi se pare aiurea să vorbesc despre viaţa mea cu cineva pe care nu-l cunosc. Internetul nu trebuie să facă parte din noi, iar eu trăiesc foarte bine fără internet, dacă îl folosesc o dată pe săptămână este bine”.

„Ora amintirilor” aşa a numit Marius Bodochi emisiunea noastră, şi am minţi dacă n-am spune ca ne-a plăcut 😉

„Pe 17 decembrie ’89 era premiera piesei de teatru «Ion Păpuşaru» , un personaj care interpreta mai multe personaje (ex. Gură Cască – om politic,  Clevetici)…spectacol care a şi fost oprit de altfel”. Sigur, mirarea lui Robert Tache n-a venit din faptul că spectacolul a fost oprit ci din aceea că el era programat să se joace!

Am mai aflat în această oră că începutul vieţii sale teatrale a fost încă din copilărie, la finalul anilor ’60, la Teatrul Păpuşarilor, unde a făcut…  teatru de păpuşi.

Trebuie să recunoaştem că orice tată se mândreşte cu fiul său. Marius Bodochi ne-a spus o mulţime de lucruri pe care internetul NU le ştie despre fiul său, Alexandru, de 29 de ani.  „A terminat Liceul de Arte, a urmat şi pe mai departe Artele, dar după 2 ani a constatat că asta nu-l mai atrage. A făcut sport, n-a fumat niciodată, a făcut arte marţiale (are centura neagră). Are o altă pasiune: muzica (tobele). De un an de zile este student la institutul SAE din Amsterdam”

N-am uitat nici de faptul că Marius Bodochi a fost şi profesor, prin mâinile sale trecând câteva generaţii bune de actori pe care acum îi regăsim pe scene importante sau în producţii de televiziune. Dar nici ei nu l-au uitat pe Dom’ Profesor… Cum este când vă sună foştii studenţi?, e curios Robert: „Sunt ca şi copii mei”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Marius Bodochi: „Important este să spunem foarte cinstit o poveste”

  1. cristinutza zice:

    Pentru <> aveti cumva si intregistrarea emisiunii?
    Multumesc 🙂

  2. cristinutza zice:

    Pentru „prietenii mei on-line” aveti cumva si intregistrarea emisiunii?
    Multumesc 🙂
    Vad ca furase esentialul :)))

  3. Pingback: Prietenii « Marius Bodochi

Lasă un răspuns

