Claudiu Bleonţ: „Cel mai important lucru în teatru şi în viaţă este puterea de a îndura”

Promisiunea este datorie curată iar celor ce ieri le promiteam o continuare a poveștii reprezentată atât de bine de Claudiu Bleonţ, ei bine, atunci e clar că le-am oferit exact ceea ce le-am promis ;). Sigur, pentru că „la fel” nu ne-ar fi plăcut şi categoric nici vouă, ediția de azi a emisiunii Internetul ştie tot? găzduită tot de studioul HFM, după cum se poate vedea şi în poze, a fost… altfel, puţin mai abstractă, mai condimentată cu vorbe plecate de multe ori nu neapărat din minte cât din inimă, poate tocmai de aceea am avut parte de o ediţie foarte interesantă, astfel încât cei aflaţi în studioul de radio să fie numai ochi şi urechi.

 „Recunosc că am o pofta nebună de viaţă, noi trebuie să ne recunoaştem şi să ne sprijinim în procesul de a fi„. Cam aşa a debutat ediţia asta a emisiunii şi cam de-atunci ne-am prins care-i direcţia pe care o apucă.

Trebuie să recunoaştem, Claudiu este o prezenţă explozivă… numai el poate duce o discuţie de la evrei la dude. De ce? De ce nu!

„Am fost la un casting pentru Iancu de Hunedoara, mi s-a spun că semăn cu Baiazid şi am ajuns să joc rol de ungur”.

„Valoarea internetului este că te poate informa” – adică ceea ce facem noi   :-))

Dacă actorul nu găseşte nucleul subiectului, rolului, atunci nu şi-l poate însuşi şi automat nu-l poate interpreta. Aceeaşi regulă se aplică şi pentru existenţa umană„.

„Tot timpul eşti în pragul cunoaşterii, necunoscutul te împinge spre necunoscut”.

Şi încă o idee marca Claudiu BleonţIubirea nu cere nimic în schimb!„.

Finalul? Apoteotic atât în emisiune dar şi pe blog, cu o ultimă tuşă de mare fineţe: Robert întreabă: Ce-ţi place cel mai mult: teatrul sau filmul? Claudiu Bleonţ răspunde: „Îmi place să fiu Om!„.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

