Cristi Iacob: „Fără internet ne putem întoarce la umanitate”

Dragilor, aşa cum spune şi Robert, ori de câte ori invitatul ce ajunge în studioul HFM este actor, dăm un search pe IMDB, doar aşa… să ne convingem 😉 Am făcut-o și de data asta. Şi ne-am convins. Era acolo. Şi cum să nu fie când cel ce a acceptat invitația în emisiunea Internetul știe tot?  este un  om foarte dezgheţat, un actor de excepţie, a cochetat cu sculpura, vioara şi Dumnezeu mai ştie cu ce!

Cristi Iacob! Îl recunoașteți? Cu siguranță da, dar haideţi să îl cunoaștem și mai bine că d-aia a venit omul în emisiune.

„Am scris, scriu, dar nu am am publicat, am o timiditate faţă de chestiunea asta”.

Referitor la importanţa internetului din ziua de astăzi… : „I se dă prea multă importanţă, nu vreau să par bătrânicios, dar este ca o unealtă, ca o lopată… sapi după ce ai nevoie şi atât”.

Lista filmelor în care a jucat este enormă, are un palmares impresionant, iar unele apariţii nici nu cred că le-aţi văzut pentru ca foarte multe sunt facute „no budget” şi automat nu au avut promovare. Aşa că vă dăm start la search pe net.

„Nu sunt lingăul lui Sergiu Nicolaescu. Doar că este foarte bun în ceea ce face şi mă bucur că am avut ocazia să lucrez alături de el. Se cunoaşte când un film este făcut de dumnealui”.

În cazul în care nu ştiaţi, versurile melodiei cântate de Vama Veche-Hotel Cişmigiu sunt scrise de el. „Povestea cu fata… liftul… locuiam atunci acolo… Era căminul Facultății de Teatru. Cât despre ziua aia… Am avut noroc, când s-a întâmplat eram la cursuri. A căzut de la etajul 3 direct pe lift, s-au chinuit două ore să o scoată de acolo. Apoi portarul s-a spânzurat la etajul 4… era un loc ciudat”.

Şi tot de pe net, la o căutare mai adâncă, am descoperit că a fost olimpic la biologie…”Da, mă rog, am tăiat morţi”, îşi aminteşte râzând Cristi Iacob.

Şi terminăm cu un gând ce nu-i dă pace și pe care nu se ferește să-l spună: „Prostia umană e infinită, cred că şi Dumnezeu râde de noi”!

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

