Berti Barbera: „Muzica este domeniul care mi-a dat cele mai puţine lovituri”

Dacă tot suntem la o emisiune de tv dar mai ales de radio (sic!), ne-am gândit să nu ne îndepărtăm de muzică aşa că l-am invitat în studioul HFM pe Berti Barbera, iar bucuria mare a fost că a acceptat din prima.

Odată instalaţi în studio, discuția curge firesc, plecând evident de la, hai să-i zicem, pretextul pe care îl folosim ca la Internetul știe tot? să aducem oameni frumoși, adică Robert Tache şi Berti Barbera încep să vorbească despre importanţa netului: „Robert, tu-ţi dai seama că în anii 80 noi ne chinuiam să derulăm o casetă cu creionul, iar acum zeci de mii de oameni pot asculta melodia ta în acelaşi timp pe net. Atunci când eşti pe internet nu mai eşti cetăţean, eşti un număr…un IP”

În timpul înregistrării s-a întâmplat şi un lucru haios, unul care nu era luat în calcul… Dar peste care invitatul nostru trece extrem de lejer. mama lui Berti sună „Mamă, nu sunt în direct, este înregistrare. Te pup. I-am spus mamei ca azi vin la voi la emisiune și acum m-a sunat să-mi spună că se uită la TVH 2.0 şi că nu sunt. Dar vă mai spun ceva. Atunci când se va difuza emisiunea, o să aveți mare audiență în Israel”.

Sigur, după o astfel de întâmplare, discuția despre familie şi despre copilărie şi adolescenţă, când Berti încă locuia cu părinţii, a venit firesc.

„I-am spus mamei mele să ma lase să termin liceul şi o să fie bine. Aveam probleme, eram corijent la matematică regulat, nu-mi plăcea şi refuzam să învăţ. Profesoara de chimie mă lasa şi ea corijent pentru a fi sigură că învăţ… dar eu eram singurul copil din oraş care avea laborator de chimie şi eram chiar bun la chimie”

„Omul informat este omul care ştie unde ştie unde să caute”,
zice Berti Barbera legat de proiectele de caritate despre care el consideră că nu este nevoie să fie mediatizate, indiferent la protestele lui Robert care este de părere ca într-o lume ca a noastră tocmai aceste gesturi ar trebui promovate mai abitir ca altele de care ne-am saturat până peste cap: „În general nu mă implic pentru o singură persoană, ci pentru o categorie de persoane”.

Şi de încheiat, încheiem frumos, cu o altă idee marca Berti Barbera ce îsi merită locul pe blog: „Lucrul care ne face ridicoli sau diferiţi este orgoluiul”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Artisti, Cantareti și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

