Ilie Şerbănescu: „Eu nu am adus bani la partid… de aceea nici nu eram necesar”

După cum bine știți, emisiunea asta, ca să funcționeze în bune condiții și să se audă bine la HFM pe 103.4 Mhz și chiar să se vadă bine la TVH 2.0, are neapărat nevoie de câteva componente fără de care nu se poate: o cană de ceai aburindă în faţa invitatului (aşa vrea Robert Tache, aşa facem 🙂 ) și informații despre invitat pe net puse fie de cel ce vine în emisiune fie adaugate de terţe persoane. Dacă toate aceste deziderate sunt îndeplinite, Internetul știe tot? poate să înceapă.

Ilie Şerbănescu, unul dintre cei mai buni economişti ai României a acceptat provocarea noastră. Este un personaj care refuză cu nonşalanţă participarea şi prezenţa pe internet.

Dar acest lucru nu poate fi decât unul bun pentru noi deoarece mai multe informaţii va ştii Internetul de la noi.

Deja am început să demontăm anumite informaţii de pe internet:

Nu tot ce scrie pe Wikipedia despre domnia sa este adevarat, titlul de Doctor în Economie l-a obţinut în anul 1976, nu în 1978 iar contul de Facebook și l-a văzut domnul Șerbănescu, pentru prima oară, când i l-a arătat Robert în emisiune. Ne întoarcem însă putin la povestea Doctoratului căci oricât ne-am străduit nu prea ne-am amintit când domnia sa s-a prezentat sau i s-a spus Doctor: „La câți «doctori» au apărut după ’89, mi-a fost ruşine să mai folosesc titulatura asta”.

Prieten de-al Internetului? N-am putea spune: „N-aş spune că sunt un om al internetului, nu am blog, nu am email, mi-e de ajuns că sunt român….român.ro  :))”.

Poţi să fii ministru fără să fi politician?

Această întrebare vine în momentul în care Robert Tache spune „Sunteți genul de politician de care are nevoie România. Acela care are principii și în numele lor poate la o adică chiar să-și dea demisia!”

„Nu sunt un om politic, şi răsuflu uşurat. Am crezut că se poate, dar după trei luni am văzut că nu se poate, aşa că mi-am dat demisia. Nu mi-a călcat nimeni nici un principiu… eram ca o paiaţă, aşa ceva nu accept. Eram un ministru al unui Minister care nu exista

„Ilie Şerbănescu NU este un naiv, bineînţeles am trait poveşti, dar în 1-2 săptămâni m-am trezit. Eu nu am bani, pot să spun că sunt un sărăntoc, nu am făcut politică pentru bani. Dacă nu aduci bani la partid nu esti interesant,eu nu am adus bani la partid… de aceea nici nu eram necesar”

„Pensionarii o duc mult mai bine decât o duce ţara”. Iar potrivit domnului Șerbanescu, asta-i rău. Nu ca pensionarii ar duce-o bine ci că țara merge atât de prost. Ăsta o fi fost motivul pentru care domnia sa a decis să-l „incurajeze” pe Robert? „Acum dumneata îmi plateşti mie pensia. Chestia aia cu rezerva de bani pentru pensii nu mai e de mult valabilă. Să vedem însă cine o să vă plătească dvs. pensia”.

Robert îi apreciază d-lui Șerbănescu determinarea de care dă dovadă atunci când își susține punctele de vedere fără a-şi pune problema dacă supără sau nu pe cineva: „Singurul lucru care mi-a mai rămas  este… ADEVĂRUL”.

Ce nu ştie internetul despre omul ILIE ŞERBĂNESCU?

„Sunt un tip vechi. Sunt un DINOZAUR, trebuie să DISPAR… ştiu. Din păcate însă, s-au dinozaurizat şi cei tineri (referitor la cei din politică) … Ar trebui să înveţe să-şi dea demisia”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Politicieni, Scriitori și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ilie Şerbănescu: „Eu nu am adus bani la partid… de aceea nici nu eram necesar”

  1. Florin Maşcă zice:

    Un invitat deosebit, un model demn de urmat.

  2. Mihaela Diaconu zice:

    Te iubim, maestre! Esti printre putinii economisti demni din tara asta!

Lasă un răspuns

