Vasile Gherasim: „Sunt absolvent de Sociologie, apoi am absolvit Facultatea de Drept şi am convingerea că puterea sluţeşte… distruge caracterele umane”

Portofoliul emisiunii se îmbunătăţeşte cu fiecare ediţie în parte. Nici de acestă dată nu ne-am lăsat mai prejos şi d-aia avem plăcerea să-l prezentăm pe invitatul venit in studioul HFM la final de săptămână, deputat în Parlamentul României, domul Vasile Gherasim.

Iată ce declarație interesantă am primit când, în cadrul emisiunii Internetul știe tot? invitatului nostru i se arată un profil pe Facebook cu numele, poza şi multe alte informații despre dumnealui: „Nu este al meu, eu nu am cont acolo! Am vrut să-mi fac cont pe Facebook, dar am renunțat din cauza lui Mazăre (Radu Mazăre). El s-a trezit cu 12 domnișoare care au fost invitate de pe profilul de Facebook (unul realizat mai mult ca sigur de un cetățean glumeţ, folosind numele şi faima domnului Mazăre) la el acasă pentru a bifa prezenta la o petrecere (inexistentă)”. Deși Robert Tache și-a exprimat clar punctul de vedere cum că nu crede ca domnul Mazare s-ar fi arătat deranjat de o astfel de întâmplare, domnul Gherasim a rămas ferm pe poziții 🙂

O altă declarație interesantă am primit în momentul în care se discuta despre poliţie, cel puţin cea rutieră din Bulgaria… : „Haideţi să nu mai vorbim de  poliţie… în momentul în care m-a oprit poliția în Bulgaria m-au jefuit, mi-au luat ţigările… mi-au luat tot, aşa că haideţi să nu mai discutăm…”.

Despre Bucureşti: „Bucureşti-Ilfov este singura regiune de dezvoltare din România care produce mai mult decât consumă”.

„Ce caută depozite şi garaje pentru mijloacele de transport în comun în centrul capitalei? Să fie scoase în afara Bucureștiului. Ce caută tramvaiul în spatele Guvernului? În afară de Londra, Bucureştiul este cel mai aglomerat oraş din Europa”.

Iata şi informaţia pe care internetul o va deţine din acest moment: „Sunt absolvent de Sociologie, apoi am absolvit Facultatea de Drept şi am convingerea că puterea sluțește… distruge caracterele umane”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Politicieni și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

