Gelu Vişan: „Am patru birouri în teritoriu şi în fiecare duminică merg la Băileşti”

Începem această ediţie cu mult entuziasm, ca de fiecare dată de altfel, invitatul nostru având un nume sonor. Deputat al României, ales într-un colegiu rural în Dolj, altfel extrem de sonor, mulțumită lui Amza Pellea. Fac pariu că tuturor le-a venit în minte Băileştiul, şi toți au avut dreptate. Însă azi nu despre nea Marin vorbim ci despre omul politic Gelu Vişan.

În studioul nostru întrebările şi curiozităţile erau de asteptat, dar am avut o surpriză foarte plăcută să vedem că invitatul nostru este un orator foarte bun şi dechis spre orice subiect, indiferent de cât de… neplăcut ar părea la prima vedere.

Discuţia începe bineînţeles cu deja celebrul „search” pe Google cu numele invitatului. Ajunşi la activitatea sa pe internet, mai exact pe Facebook acesta ne declară: „Am constatat că răspunsurile şi comunicarea de acest gen îţi fură extrem de mult timp. Eu sunt în politică din decembrie 1989, activitatea mea în acest sens este aproape non-stop, aşa că prefer să fac publice datele mele personale (numărul de telefon şi adresa de email) unde răspund eu personal”.

Robert se dovedește extrem de interesat de profilul alegătorului politicianului Gelu Vişan: „Sunt două tipuri de alegători, asta având în vedere cele două direcții dacă vreți ale funcției pe care o dețin – Deputat al României pe de-o parte şi deputat al unui colegiu rural în Dolj (Băileşti). Eu fac politică din plăcere şi cu foarte mută plăcere. Niciodată din poziția mea nu mă gândesc la un anumit tip de alegător”.

„Există o mare compatibilitate între viziunea mea politică şi a domnului Băsescu. Politica este o ştiinţă, n-ai voie să faci politică dacă nu ai o carte politică la căpătâi săptămânal”.

„În general sistemul te învinge după maxim 2 ani”

„Nenorocirea politică este clientelismul politic. Corupţia este un cancer al politicii”.

„Tinerii care intră în politică îmbătrânesc foarte repede şi se cuplează la făcutul banilor uşor”.

Cu această ocazie aflăm şi ce s-a întâmplat de fapt în cele 2-3 scandaluri apărute nu demult. Se pare că informaţiile care circulă în presă nu sunt tocmai corecte. De fapt, mai toate scandalurile in care apare numele deputatului Gelu Vişan şi care apar pe net la căutarea numelui domniei sale şi-au găsit răspunsuri în emisiune.

Ne-a plăcut emisiunea şi punem punct şi postării de pe blog cu o ultimă idee desprinsă din cele spuse de invitatul nostru care, poate n-o fi pe placul tuturor însă pare mult mai cinstit decât mulți alții intrați în politică: „Nu pot să vă spun câţi bani am văzut în faţa mea şi i-am refuzat pentru că cineva vroia să să dărâme stadionul din Craiova şi să construiască un mall”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Politicieni și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

