Zoia Alecu: „Eu să mă las de muzică?!…Doar să-mi pui pământ pe gură!”

După cum a şi denumit-o Robert Tache pe invitata ediţiei de astăzi… Zoia Alecu, o doamnă a cântecului românesc și… „cea mai bună gospodină a showbiz-ului românesc”.

„Nu-mi place să fac curat, fac pentru că trebuie, dar îmi place să gătesc”.

„Prezența pe internet este foarte importantă. Aproape 90% este mult mai important să fi pe net, chiar mai mult decât la TV”.

„Deși netul riscă de cele mai multe ori să devină obositor, pe de altă parte te stresează foarte mult”.

După ce a compus piesa „Circul e viața mea” în anul 1986, timp de 6 luni urma să plece în Emirate cu circul.

„O propunere de-a Crinei Mardare… am refuzat-o pentru că nu mai cântasem în trupă, nu mai cântasem în engleză. Engleză nu știam, iar dacă mă puneai într-un grup să cânt, cu volumul meu distructiv ieșeam ca șapte din cărți”, își amintește invitata noastră râzând. Din fericire a acceptat până la urma și așa și-a legat numele de Sfinx și mai apoi de Sfinx Experience.

 Producătorul emisiunii, Ciprian Vasilescu, nu s-a putut abține la o asemenea prezență în studioul nostru… iar Teo i-a taxat, pardon, i-a pozat! Rock la rock trage!

Cât despre ce nu știa netul despre Zoia Alecu până la venirea în emisiunea lui Tache …:

„Vreau să-mi lansez pe 18 mai noul album «Printre lupi», dar am aflat că pe 9 mai începe Campionatul European de Fotbal, așa că este posibil să modific data. O să găsiți și o piesă pe care am compus-o la 16 ani, dar și piese sociale, inspirate din nemulțumirile noastre”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Cantareti și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

