Ianna Novac: „Eu am fost Miss Moldova Sasch pentru Miss Italia nel mondo, total diferit de Miss Moldova”

O prezenţă impecabilă, o voce angelică şi o mentalitate de invidiat: Ianna Novac, sosită în studioul HFM.

Ne plac tare asemenea invitați care, de cum păşesc în radio, se comportă de parcă am fi prieteni de o viaţă. Ianna  este atât de comunicativă, sinceră şi apropiată de oameni încât te face să simţi că sunteţi prieteni de ceva vreme, când de fapt abia v-aţi cunoscut.

O şcoală de bune maniere, o bunică italiancă, Miss Moldova Sasch în 2001, peste 20 de premii naţionale, internaționale. Cum se  poate păstra o persoană cu atâta succes cu picioarele pe pământ? Vă spunem noi, IUBEŞTE ceea ce face şi este perfecţionistă.

Ne-am gândit să mai facem o dată ordine în povestea Iannei ce a inflamat netul: A fost sau n-a fost Ianna Miss Moldova în 2001? Nu, dar clar a fost Miss Moldova SASH 2001, lucru ce i-a permis participarea la Miss Italia nel mondo. Acum e clar?

De fapt, chiar această participare a fost extrem de benefică pentru invitata noastră!

„Participarea la «Miss Italia nel mondo» a avut un impact imens asupra mea, m-am lovit de anumite lucruri care m-au făcut să mă trezesc la viaţă, m-am maturizat”.

„Ce mi-aş dori? Să mă mut într-o altă ţară din Europa”.

Vă reamintim că Ianna pregăteşte un concert pe data de 29 martie, cu ocazia lansării primului său album solo, Open your eyes. Şi ne face mare bucurie să precizăm ca TVH 2.0 si HFM sunt parteneri media la acest eveniment.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Cantareti și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ianna Novac: „Eu am fost Miss Moldova Sasch pentru Miss Italia nel mondo, total diferit de Miss Moldova”

  1. 7Doors zice:

    Sant un muzician din Ardeal si apreciez talentele autentice.Pana nu se va implementa si la noi modelul american in cultura si sport vom fi considerati niste amatori neperformanti si ineficienti.A se veda pe www.
    bisnissmgazin cum fac ei bani din muzica cu o pustoaica de doar 22de ani.Este un artcol si un videoclip de milioane.Au o industrie de divertisment care functioneaza la secunda.La noi nu exista asa ceva si nici nu se discuta despre asa ceva.Totul e secret.As fi vrut sa stiu cati spectatori au fost la AC/DC si care au fost incasarile.De ce nu spuneti un nume romanesc care a facut un turneu european nu mondial in ultimii 20 de ani? Acelasi lucru se intampla si in cinematografie.

Lasă un răspuns

