George V. Grigore: „Nu sunt vedetă, şi nici nu vreau. Lăsaţi-mă să fiu profesor şi actor”

Invitatul nostru de astăzi: un actor şi un profesor cu un simţ al umorului foarte bine dezvoltat. După ce ne-am destins puţin înainte de a da REC, a trebuit să ne apucăm şi de lucruri serioase. Aşa că, instalați comod în studioul HFM, gata să realizăm o frumoasă emisiune numai buna de dat şi la tv, evident TVH 2.0, ne-am pus pe povești. Am început cu numele, unul nu tocmai neobișnuit atâta vreme cât pe Google găsim şi un prof iubitor de arabă cu numele ăsta, şi un taximetrist din Constanța, ba chiar şi un maestru bucătar. Aşa a debutat ediţia de Internetul ştie tot? ce l-a avut ca invitat pe George V. Grigore. Punem V-ul ca să-l localizăm precis pe invitatul nostru.

Iată şi una din informaţiile unde internetul a dat rateuri: pe Wikipedia aflăm că actorul George V. Grigore s-a născut la Piteşti. HA! Adevărul este însă altul, iar blogul nostru îl ştie: „Eu m-am născut la Scorţeni (Prahova), nu în Piteşti„.

Bineînţeles că vin şi întrebările legate de barbă, toată lumea îl intreabă. Aflăm de aici că „Nu m-am mai bărbierit dinainte de anul 2000. Ţin minte că regretatul regizor Cristian Munteanu ne-a spuns că trebuie să simţi măcar o dată în viaţă cum e să ai o asemenea barbă, mai ales cănd te pregăteşti să joci Cehov…„.

Nu terminasem demult facultatea şi am fost rugat să mă ocup de adunarea unor studenţi pentru o filmare, refacerea bătăliei de la Waterloo. Am ales câţiva băieţi mai atletici, nu aveam nevoie de o armată de intelectuali. Tunuri, exlpozii, sărea noroiul din încărcături. Era o nebunie totală. Studenţii au fost reticienţi la început, dar după aceea mă căutau să mă întrebe când mai mergem„.

Madhouse este un film de groază, dar şi psihologic care îţi pune răbdarea şi nervii la încercare. Din distribuţia acestui film a făcut parte şi invitatul nostru. „Regizorul a fost putin şocat că am acceptat rolul cu atâta uşurinţă. Dar era o provocare pentru mine să joc în acea distribuţie şi mai ales că am avut ocazia să interpretez şi alt fel de personaj, unul mai altfel decăt cele normale – The Scatman. Întâlnirea cu acest film a fost un pariu„.

Iată încă o informaţie despre care internetul încă nu ştie…dar noroc cu noi nu? Ei bine, acum află şi el: „Din toamna anului 2011 am devenit membru colaborator al Academiei Române. Am ales o temă mai puţin obisnuită…Starea şi filosofia unui scaun„.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

