Alin Panc: „Am cunoscut patru actori care au luat Oscarul… Al cincilea voi fi eu!”

Hello, hello! Ediția de astăzi a fost una … wow. Mă rog, dacă ați ratat difuzarea ei la TVH 2.0, o puteți auzi luni, 19 martie, la HFM pe 103,4 Mhz, de la ora 12.00. O mare parte a atmosferei se datorează invitatului nostru Alin Panc, un actor plin de veselie, energie şi voie bună.

Întrebat cum sau de ce a renunţat la teatru acesta răspunde: „Nu teatrul mi-a călăuzit pașii în carieră, ci filmul. Dar anul trecut m-a apucat un dor nebun de teatru. Un prieten al meu a scris o piesă şi m-a rugat să particip la o sesiune de teatru-lectură… Ce emoţie am avut şi mi-a revenit pofta să joc în piesele de teatru. Dar din păcate nu mai am răbdare să joc, să particip la repetiţii”.

Cât despre filmele în care a jucat… Extrem de importante, sub bagheta unor regizori monumentali şi in compania unor actori de primă mărime: Ghost Rider (cu Nicholas Cage), Assassination Games (cu Jean-Claude Van Damme), Amen (regia Costa Gavras), The Whistleblower (cu Rachel Weisz, Monica Bellucci), Callas Forever (regia Franco Zeffirelli), Youth Without Youth (regia Francis Ford Coppola).

Alin este extrem bine dispus, lucru ce ne convine de minune, acesta povestindu-ne o mulţime de întâmplări haioase.

„S-a întâmplat într-o primăvară, în Hunedoara, la castel. Eram la o filmare şi îmi sună telefonul. Am răspuns şi am auzit o engleză cu iz de italiană. Am crezut că mă iau colegii la mişto aşa că i-am respins telefonul de trei ori. Ulterior s-a dovedit că de fapt mă suna un regizor italian care mă vroia neapărat în filmul lui.”

Referitor la diferenţa dintre telenovelă şi film:

„În telenovele trebuie să te mişti foarte repede. Fiecare actor ar trebui să joace în telenovele. Este o şcoală foarte bună pentru actori”.

Alin Panc are un site unde promovează conceptul de scurt metraj www.filmuletz.ro. De fapt, acolo derulează un proiect extrem de interesant alături de Cristi Iacob, proiect definit perfect de numele pe care îl poartă: Alcolo este țara mea!

„Am oprit activitatea de trei luni, dar în martie ne apucăm să facem cinci episoade”.

Dar în viaţa lui Alin Panc sunt şi lucruri extrem de serioase, cum ar fi, de exemplu, Asociaţia Pentru Promovarea Istoriei României, asociaţie condusă de Alin în care s-a implicat trup şi suflet. Dovada? Căutaţi pe google campania Avem şi noi super eroi!

Galerie | Acest articol a fost publicat în Actori și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

