Rudel Obreja: „Multă lume mă asociază cu etnia romă. Nu este adevărat! Sunt român get-beget. Mai sunt lucruri pe care internetul nu le ştie despre mine… nici măcar soţia mea”

O nouă ediție a emisiunii în care Internetul încearcă să știe dacă nu tot, măcar cât mai multe, un nou prilej pentru noi să aducem în emisiune un invitat de categorie grea, Rudel (Rudi pentru prieteni) Obreja.

Rudel Obreja este deja o personalitate mult, prea mult contestată, controversată chiar, dar în majoritatea scandalurilor, proceselor şi discuţiilor, deznodământul s-a dovedit a fi în favoarea sa.

Odată spartă gheaţa, Presedintele Federaţiei de Box s-a relaxat in studioul HFM şi a început să vorbească cu lejeritate nu numai despre box ci şi despre el ca om ceea ce, după propriile-i mărturisiri i se întâmplă extrem de rar.

„Nu tot ce citiţi pe internet este real”, ne-a spus el iar noi l-am liniștit: suntem convinși 100% de asta.

„Suferinţa copiilor şi a animalelor pentru mine este cea mai dificilă. Decât să îmi iau un animal şi să-l ţin afară, mai bine nu-l ţin deloc”

„Boxul este sportul care m-a desăvârşit. Presa îmi arată o imagine deformată, contrar a ceea ce sunt de fapt. Încep să mă gândesc şi la familie, poate ar trebui să mă retrag, încă mă mai gândesc, nu am luat o decizie”

„Un om foarte important pentru mine a fost şi este Ion Monea, iar anul acesta pe 1 martie s-a împlinit un an de când acesta nu mai este printre noi. Am fost la mormântul său şi am plâns”

„Un alt om care a contat foarte mult pentru mine a fost şi va rămâne Tudor Stănică. Un om care a ajutat foarte mult boxul şi mai ales pe mine, fostul vicepreşedinte Federației Române de Box înainte de ’89. S-a bătut cu sistemul din interiorul sistemului, pentru ca eu să pot face performanţă în Occident. La un moment dat aveam de gând să fug din România dar n-am putut să-i fac una ca asta”

„Este foarte greu să te lupţi de unul singur cu sistemul. Eu am făcut-o, Slavă Domului, am şi câştigat”

„Singurul lucru absolut pe lumea asta este Dumnezeu”

Întrebat de ce s-a întors în România, odată plecat, înainte de 1989… Rudel Obreja alunecă pe panta amintirilor şi pentru o clipă ne-am gândit că urmează momentul în care îl facem K.O. sentimental. Însă n-am reuşit decât să-l numărăm până pe la 5-6 :).

„Gheorghe Simion (faimosul antrenor de box) ştia ceva, bănuia, mă lua cu binişorul povestindu-mi ce bine o să fie când ne întoarcem acasă (de la Jocurile Olimpice de la Los Angeles din 1984). Însă adevăratul motiv pentru care n-am rămas în America e altul… iubeam o fată din delegaţie… n-am să vă spun numele”.

Cât despre ce nu știe netul? De fapt a fost mai mult o corecție ce trebuia făcută. Şi anume că, în ciuda faptului că de nenumărate ori presa l-a catalogat ca făcând parte din etnia romă, acest lucru este complet fals. „Sunt român get-beget şi sunt mândru de asta. Aşa cum aş fi fost mândru de originile mele şi dacă aş fi fost ţigan. Dar nu sunt”.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Sportivi și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

