Neagu Udroiu : „Spaima de avioane – un vis păcătos şi atâta tot…”

Cu cât emisiunea se așază mai bine în grila HFM dar și la TVH 2.0, și invitații încep să fie din ce în ce mai interesanți, și unde mai pui la socoteală că și vremea a început să fie una primăvăratică. Şi doar ce-am scăpat de zăpadă, mă rog, nu chiar în toată țara, că am și început să ne întrebăm: cum s-or descurca alții cu zăpezile? Şi din nou ne-am zis că răspuns mai bun la întrebarea asta nu putem căpăta decât de la cineva care a vizitat țara lui Moş Crăciun. Aşa se face că l-am adus în emisiune pe nimeni altul decât… Neagu Udroiu, fost Ambasador al României în Finlanda şi Estonia.

Îl întrebăm, aşa, de încălzire, dacă îşi aduce aminte în câte ţări a fost plecat, iar acesta răspunde sincer : „Bineînţeles că am fost în foarte multe ţări, dar mi se pare neconfortant pentru mine să mă laud cu anumite lucruri pe care alţii… nu le au”

Referitor la cartea „Piloţi de Formula 1”  , ideea de „a scrie despre ai tăi” i-a placut cel mai mult. Este nespus de încântat şi de faptul că a avut intrare în marile trusturi mass-media din întreaga lume, având posibilitatea să studieze „procesul pragmatic prin care se realizează dialogul cu telespectatorii, ascultătorii, cititorii…”.

Despre cum şi unde a scris…

Am scris pe genunchi, în tren, pe iarbă, pe nisip, unele erau chiar dictate la microfon… am scris pe unde şi când am apucat

Domnul Neagu Udroiu ne măruriseşte în exclusivitate ceva ce internetul nu ştie… momentan.

Spaima de avioane. Traversam Anzii… când pilotul a venit în mijlocul avonului şi ne-a spus că ar fi bine să stăm apropiaţi, apoi a plecat. În secundele următoare avionul a picat 500 de metri, iar la câteva secunde după… încă 200 de metri. Nu am spus nimic acasă. De atunci visez destul de des că sunt în avion şi pic… dar mă trezesc şi îmi dau seama că a fost doar un vis păcătos şi atâta tot „.

Galerie | Acest articol a fost publicat în Ambasadori și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

