Claudiu Crăciun: „Am fost membru al unei galerii de fotbal bucureştene, nu spun care… dar acum sunt ultras al echipei FC Democraţia”

A fost supranumit MC-ul de la Universitate, a strigat alături de studenţi, dar şi de corporatişti, a ridicat în picioare, la propriu, Parlamentul European şi astfel a devenit un simbol a protestelor de la Universitate. Claudiu Crăciun a acceptat invitaţia emisiunii „Internetul ştie tot?”, cu Robert Tache.

El este lector universitar la Facultatea de Ştiinţe Politice a Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative.

După propriile-i spuse, în ultima vreme Claudiu Crăciun a refuzat majoritatea invitaţiilor la emisiunile televizate. Însă, pentru că orice regulă trebuie să aibă şi o excepţie, spre norocul nostru, ea s-a numit Internetul ştie tot?. Claudiu Crăciun motivează refuzul său de-a mai apărea pe micul ecran: „Am refuzat invitaţiile la emisiuni TV deoarece mi-am dat seama că eu sunt un om al pieţei, nu al platourilor de televiziune”

Şi totuşi… Cum am reuşit să-l aducem? Simplu! L-am invitat la radio HFM :-). Doar întâmplarea (fericită) că emisiunea se transmite şi la TVH 2.0 a făcut ca invitatul nostru să apară din nou pe sticlă :-).

La o primă căutare pe internet scriind numele lui, primul lucru care apare este un blog dar nu îi aparţine. Însă subiectul blogului şi felul în care e făcut îi place. „Eu am fost cercetaş când am fost mai mic, îmi este drag muntele, dar elogiul «Hoinărind prin viaţă» nu-mi aparţine”.

Claudiu este cunoscut mai ales prin vocea pe care a ridicat-o în protestele din Piaţa Universităţii, în cele legate de Roşia Montană etc. Acesta ne mărturiseşte că „viaţa lui a devenit publică prin Piaţa Universităţii”.

Alte mărturisiri ar fi…

„Ne lipseşte o societate civilă «dezorganizată» care să se întrunească atunci cănd este nevoie. Cetăţenii au demonstrat că pot fi luaţi în seamă. Avem nevoie de o schimbare profundă a clasei politice, nu se mai poate alege doar răul cel mai mic. Democraţia locală este în pericol.

Mai multă onestitate, meritocraţie, acesta este mesajul Pieţei”

Întrebat ce nu ştie internetul despre el, acesta ne răspunde:

„Am fost cercetaş; membru al unei galerii de fotbal bucureştene; am practicat ca şi amator scrima; sunt pasionat de autentic, istorie şi geografie… aşadar le-am combinat pe toate. A!  Şi colecţionez hărţi vechi”

Iar ca încheiere ne permitem să-l cităm încă o dată pe Claudiu:

„Dragii noştri, suntem liberi şi autonomi! Dacă nu realizaţi asta, veţi trăi într-o minciună!”

Galerie | Acest articol a fost publicat în Politicieni și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

