Remus Cernea: „E prima dată când dezvălui în presă…cânt la pian şi în curând o să aveţi cel puţin o surpriză în această privinţă”

Primul care a acceptat invitaţia emisiunii Internetul ştie tot? a fost Remus Cernea, „cel mai emblematic reprezentant al tinerei generaţii„.

Curioşi fiind şi respectând spiritul emisiunii, acela de a updata net-ul cu informaţii reale despre cei pe care îi aducem în studioul HFM, am lansat, la momentul potrivit, întrebarea: Ce nu ştie net-ul despre Remus Cernea? Şi oricât ar părea de ciudat, se pare că netul nu ştia că Remus Cernea este un bun pianist şi că, în curând, din această zonă urmează să apară, după propriile-i spuse cel putin o surpriză. Evident muzicală, dar şi clasică.

Iată şi câteva declaraţii pe care Robert Tache a reuşit să le „smulgă” de la invitatul său:

Mi s-a mărturisit că voturile mele au fost contabilizate către alţi candidaţi

De asemenea mi s-a mai spus să mă tund mai întâi şi după aceea să mă duc să le vorbesc sau să candidez…

Am plâns la 14 ani când nu am reuşit să câştig o medalie la un concurs naţional de şah

În 1988 am fost campion al Bucureştiului (la şah)

Robert Tache: „Câte mutări minime ţi-au fost necesare ca să dai mat?”

Remus Cernea: „Dacă ai un adversar foarte experimentat, este clar nevoie de 30 de mutări în sus

Robert Tache: „Când ai jucat ultima oară şah?”

Remus Cernea: „La simultanul din 2010 de la Casa de Cultura din Deva

După aceste întrebări ghiciţi ce se întâmplă? Robert scoate o tablă de şah şi cei doi încep o partidă copioasă. Bineînţeles… bănuiţi cine câştigă, nu?

„Traficant cinstit de benzină”

Şi încă o informaţie interesantă…la întrebarea : „Cum te simţi ca subiect de Bacalaureat 2006?” ,  acesta răspunde: ” În 1999 am trecut clandestin graniţa…alături de cei care făceau trafic de benzină. Ajuns la Belgrad, am asistat timp de 4 zile la drame îngrozitoare. Au fost cele mai intense momente din viaţa mea.  „

Galerie | Acest articol a fost publicat în Politicieni și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

